پدافند فرهنگی


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 26 تير 1393برچسب:شمشیر اختلاف, :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 تير 1393برچسب:BMV I8,BMV,بی ام وه,, :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 30 تير 1393برچسب:کار عجیب گربه+عکس, :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه

حملات موشکی مقاومت به سرزمین‌های اشغالی و هراس صهیونیست‌ها آنها را وادار به نصب یک نرم افزار به گوشی‌های همراهشان برای اطلاع از این حملات کرده است.

به گزارش سایت خبری یاهو، در چند روز گذشته بیش از هزار موشک مقاومت به سرزمین‌های اشغالی اصابت کرده است.

بسیاری از اسرائیلی‌ها از بیم این حملات، نرم افزاری تحت عنوان "آژیر قرمز" را در تلفن‌های همراهشان نصب کرده‌اند که شلیک موشک‌ها را هشدار می‌دهد.

آری اسپرانگ، یکی از سازندگان این نرم افزار گفت: هدف اولیه کمک به ساکنان جنوب اسرائیل بود، فکر نمی‌کردیم لازم شد تا به مردم بیت‌المقدس و تل آویو نیز هشدار بدهیم. مقاومت اکنون موشک هایی در اختیار دارد که به غیر از جنوب اسرائیل دیگر مناطق را هدف قرار می‌دهد.

این نرم افزار تاکنون توسط ۵۰۰ هزار اسرائیلی بر روی تلفن‌های Android و iPhones نصب شده است. زمانی که موشکی پرتاب می‌شود، ارتش اسرائیل آژیر را به صدا درآورده و به سرورهای نرم افزار "آژیر قرمز" اطلاع می‌دهد. سرورهای این نرم افزار زمانی که موشک به طرف بیت‌المقدس و تل آویو هدف گرفته‌ شده به صدا در می‌آید و فورا توسط سرورهای قوی‌تری حمایت می‌شوند.


درباره وبلاگ
به وبلاگ پدافند فرهنگی خوش آمدید.این وبلاگ سعی دارد مطالبی جامع در موضوعات مختلف برای شما عزیزان فراهم نماید.امید است مورد قبولتان واقع شود. با نظرات خود ما را راهنمایی فرمایید.
موضوعات