پدافند فرهنگی

کلیپ تصویری

پویانمایی با عنوان پشتم گرمه وصف حال جونیور با استفاده از یک پیام بازرگانی

 

حجم : ۳٫۲۲ مگابایت

 



نماهنگ «اگر جنگی، به راه بیفتد ...» را بر اساس بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر امسال منتشر می‌کند. متن بیانات معظم‌له که در این نماهنگ مشاهده می‌کنید به شرح زیر است:
این آقا گفته است که میتواند ارتش ایران را نابود کند. قدیمى‌هاى ما این‌جور حرفها را «لاف در غریبى» میگفتند. من نمیخواهم در این زمینه چیزى بگویم، آنها که این حرف را خواهند شنید، اگر میخواهند درست بفهمند، اگر میخواهند از تجربه‌هاى خود درست استفاده بکنند بدانند، البتّه ما از هیچ جنگى استقبال نمیکنیم، ما به هیچ جنگى مبادرت نمیکنیم و پیش‌دستى نمیکنیم، امّا اگر جنگى اینجا اتّفاق بیفتد، آن کسى که سرشکسته از جنگ خارج خواهد شد آمریکاى متجاوز و جنایتکار است.

نماهنگ: «اگر جنگی به راه بیفتد»


با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :

 



دکتر سلام مجموعه طنزیست که با ورود خود به زمینه سیاست سبکی جدید در نقد و اطلاع رسانی تاسیس کرد. دکتر سلام را می توان معروف ترین کلیپ سیاسی فضای مجازی دانست که از صراحت بیان نقد بی طرفانه و هنرمندی دانشجویان خبرگزاری دانشجو بهره می برد. این کلیپ هر هفته در روز های یکشنبه توسط سایت خبرگزاری دانشجو عرضه می گردد. مجموعه دکتر سلام که کار خود را پیش از انتخابات شروع کرده هم اکنون از مخاطبین و طرفداران زیادی بهره می برد،این طرفداران مایلند وقایع سیاسی روز را از از زبان طنز کلیپ محبوب خود، دکتر سلام بشنوند.

دکتر سلام حقایق سیاسی روز را با زبانی طنز و عامیانه بیان می کند که همین مساله باعث افزایش محبوبیت این مجموعه شده است. این مجموعه سعی می کند با استفاده از هنر طنز پردازی و هم چنین کلیپ ها و صحنه های گلچین شده از میان فیلم های متنوع بر زیبایی و طنز گونه بودن مجموعه خود بپردازد. در ضمن جای دارد به نوبه خودمان به مسئولین و دست اندرکاران این مجموعه به دلیل بازخورد موفق این مجموعه تبریک گفت که حتی بعضی از مجموعه های سیاسی سیمای جمهوری اسلامی را نیز تحت تاثیر خود قرار داده.

 

برای مشاهده و دانلود سایر قسمتها بر روی ادامه مطلب کلیک نمایید.



ادامه مطلب...

درباره وبلاگ
به وبلاگ پدافند فرهنگی خوش آمدید.این وبلاگ سعی دارد مطالبی جامع در موضوعات مختلف برای شما عزیزان فراهم نماید.امید است مورد قبولتان واقع شود. با نظرات خود ما را راهنمایی فرمایید.
موضوعات