پدافند فرهنگی

برای مشاهده تصاویر بیشتر بر روی ادامه مطلب کلیک نمایید.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 4 آذر 1395برچسب:تصاویر,زمین,نمای زمین از بالا, :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه

یک دوچرخه موتوری مجهز با ویژگی‌های خاص جهت کوهنوردی و جاده‌ها طراحی شده است. این وسیله به منظور فرار از حمله زامبی‌ها طراحی شده است و دارای یک کمان پولادی، نیزه، تبرزین، اره، سیلندرگاز، یک جعبه وسایل کوهنوردی که مجهز به چارغ قوه، چاقو و بیل است. با یک موتور ۴ زمانه حرکت می‌کند، دارای سیستم سوخت قابل صرفه جویی است، روی فرمان محلی برای قرار دادن گوشی همراه وجود دارد که  به عنوان یک GPS می‌توان از آن استفاده کرد.این دوچرخه هنوز در مرحله اولیه است و قیمت آن هنوز مشخص نیست.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 14 شهريور 1393برچسب:دوچرخه موتوردار و متفاوت, :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه

شارژ موبایل با آب جوش

شارژ موبایل با آب جوش

شارژ موبایل با آب جوش

شارژ موبایل با آب جوش
این کتری آب جوش می‌تواند زمانی که برق نیست یا برای کمپینگ به دشت رفته‌اید گوشی همراه را شارژ کند.  BioLite یک باتری مانند دیگر باتری‌ها مخصوص شارژ است که بر روی ظرفی به نام KettleCharge قرار می‌گیرد، این کتری آب‌جوش بهترین وسیله برای کمپینگ در دشت است. کاربر دیگر نیازی به پریز برق ندارد فقط کافی است ظرف را با 750 میلی آب پر کنید، با استفاده از یک USB می‌توان با حرارات ظرف گوشی‌همراه یا آی‌پد را در 15 دقیقه شارژ کرد. KettleCharge برای مواقعی که برق نیست یا استفاده در کوه و دشت ساخته شده است.این دستگاه 150 دلار قیمت گذاری شده است.


ارسال شده در تاریخ : جمعه 14 شهريور 1393برچسب:شارژ موبایل با آب جوش, :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه

ژاکت های LED که برای دوچرخه سواری و پیاده روی ساخته شده اند چیز جدیدی نیستند. به تازگی ژاکت های LED جدیدی ساخته شده اند که قابلیت کاربرد های عمومی حتی در زمانی که سوار دوچرخه نیستید یا پیاده روی نمی کنید را دارند.

 

به گزارش راسخون ، قبلاً این لباسها بیشتر توسط دانش آموزان مدارس استفاده می شد تا بتوانند به راحتی از خیابان عبور کنند. ژاکت های جدید طراحی های خاص دارند. در این لباس از دکمه ها و پرچهای خاصی استفاده شده است و در قسمت پشت و قفسه سینه LED هایی نصب شده است. جنس این کت پلی استر و ضد آب می باشد و درزهای آن با پوشش نایلونی پوشامده شده است.
 
در این کت دو LED سفید در جلو و پنج LED قرمز در پشت آن قرار گرفته است و رانندگان اتومبیل ها از فاصله 100 متری قاد به تشخیص این نور هستند. این چراغها با باتری لیتیومی در مدت 5/3 ساعت شارژ می شوند. قیمت این ژاکت ها 800 دلار است. همچنین ژاکتهای مشابه بدون LED هم به بازار عرضه شده که به قیمت 480 دلار در دسترس مشتریان قرار می گیرد.


ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 30 آبان 1392برچسب:ژاکت های,LED,تصاویر,فناوری,لباس,, :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه

 

 

 

جدیدترین نمایشگاه انجمن عکاسی سلطنتی به نمایش زیبایی تحسین‌برانگیز پژوهش‌های علمی در قالب تصاویر پرداخته‌ است.

این تصاویر شورانگیز از رشته‌های مختلف علوم بوده و بر اهمیت عکاسی برای دانشگاهیان تاکید دارند.

این تصاویر جزء نمایش خیره‌کننده‌ای از بهترین عکس‌های علمی بوده که برای عموم به نمایش درآمده‌اند و ثابت می‌کنند که علم و زیبایی می‌توانند در کنار هم حضور پیدا کنند.

نمایشگاه تصاویر علمی بین‌المللی انجمن عکاسی سلطنتی به نمایش کار 54 دانشمند از سراسر جهان پرداخته است.

مهارتهای عکاسی نقش مهمی در پزشکی، علم کالبدشکافی، مهندسی، باستان‌شناسی، اقیانوس‌شناسی، تاریخ طبیعی و بسیاری از حوزه‌های دیگر ایفا می‌کند.

تصاویر خیره‌کننده از هنرنمایی دانشمندان تصاویر,خیره‌کننده,هنرنمایی

 

پنگوئن‌های جنتو و ریش‌خطی روی تخته یخ شناور در نزدیکی جزیره دانکو، دیوید دوبیلت



ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ پدافند فرهنگی خوش آمدید.این وبلاگ سعی دارد مطالبی جامع در موضوعات مختلف برای شما عزیزان فراهم نماید.امید است مورد قبولتان واقع شود. با نظرات خود ما را راهنمایی فرمایید.
موضوعات