پدافند فرهنگی

سال ۸۴! حال و هوای انتخابات هشتم ریاست جمهوری! فضا مانند سابق است.  تحلیل های کارشناسان نشان می دهد که فضای دو قطبی اصلاح طلب و اصولگرا بر انتخابات حاکم است . از یک سمت معین، مهرعلیزاده و هاشمی از سوی دیگر قالیباف، لاریجانی و محسن رضایی، هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک تر می شویم احمدی نژاد که او هم یکی از نامزده های ریاست جمهوری است، نامش بیشتر و بیشتر بر سر زبان ها تکرار می شود. او که خود را نه اصلاح طلب و نه اصولگرا می داند، جنس حرفهایش با سایر رقبا فرق می کند و به سرعت با ادبیات متفاوت در حال پیشی گرفتن از رقبای خود است. عدالت، دولت اسلامی و کابینه ۷۰ میلیونی، اینها شعارهای احمدی نژاد است.
عدالت روح حاکم بر تصمیمات یک کشور است، حتی اگر بخواهیم امنیت ملی را حفظ کنیم باید عدالت را در کشور اجرا کنیم، نهضت ما جنسش نهضت حسینی است و رمز ماندگاری انقلاب حسینی بودن ان است. ( احمدی نژاد سال ۸۴ )
بالاخره انتخابات برگزار می شود در عین ناباوری اوست که پیروز انتخابات است و رئیس جمهور می شود. حالا تحلیل ها درباره این شخص شروع می شود. داخلی و خارجی، آنچه که در میان تمام تحلیل های داخلی و خارجی یکسان است و همه بر روی آن متفق القول هستند، ولایت پذیری و تبعیت احمدی نژاد از رهبری است. این تحلیل ها از شخصیت احمدی نژاد تا جایی پیش می رود که همه باور می کنند احمدی نژاد آمده تا سپری باشد در برابر تیرهای دشمنان و مخالفان رهبر انقلاب اسلامی. این تحلیل و نگاه کاملا درست است چرا که او در این سالها در بسیاری از موارد سپری بود در مقابل تمام بلاهایی که می خواست به رهبری بخورد ولی احمدی نژاد با آغوش باز از این بلاها استقبال کرد و در برابر تمام ناملایمتی هایی که به جرم ولایت پذیری و تبعیت از ولایت فقیه بود مقاومت کرد.

 

اطلاعات فايل دريافتي :

 حجم : 11 مگابايت | فرمت flv

 زمان : 00:03:32

 دانلود - Direct Download Link


ارسال شده در تاریخ : جمعه 4 شهريور 1392برچسب:احمدی نژاد ۸۴ تا ۹۲,احمدی نژاد,84,92, :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه

آقا

 

حضرت آیت‌ الله العظمي خامنه‌ ای با اشاره به رای شورای نگهبان، می‌ فرماید: همه باید تابع قانون باشند؛ آنجایی اشکال پیش می‌ آید که تخلف از قانون صورت می‌ گیرد.

 

اطلاعات فايل دريافتي :

 حجم : 8،64 مگابايت | فرمت flv

 زمان : 00:02:03

 دانلود - Direct Download Link



 

سخنان حجت الاسلام حاج عليرضا پناهيان در برنامه راه سوم پخش شده از شبكه دوم سيما - 1392/03/06

 

اطلاعات فايل دريافتي :

 حجم : 8،69 مگابايت | فرمت mp3

 زمان : 00:37:56

 دانلود - Direct Download Link


ارسال شده در تاریخ : جمعه 18 مرداد 1392برچسب:اخلاق سياسی،سیاسی،اخلاق, :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه

 

مشارکت پر‌شکوه مردم در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری کشور، حماسه‌ سیاسی دیگری خلق کرد.

 

اطلاعات فايل دريافتي :

 حجم : 3،97 مگابايت | فرمت flv

 زمان : 00:00:45

 دانلود - Direct Download Link


ارسال شده در تاریخ : جمعه 11 مرداد 1392برچسب:نظر جالب یک زن درباره نظام اسلامی،زن،نظام اسلامی, :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه

متن قسمتی از فیلم: «دشمن ما وحشی‌تر شده، هزار برابر، قبلاً دشمن اینقدر نابودیِ خودش را و اینقدر قدرت ما را نمی‌دید. خام نشوید، بعضی‌ها احمقانه حرف نزنند در عرصۀ سیاست. فکر می‌کنند مردم نمی‌فهمند. بابا! مردم بدانند، ما زندگیِ برّه‌وار نمی‌خواهیم. مردم خبر داشته باشند این تروریست‌هایی که آنجا دارند جنایت می‌کنند، آنجا مقابل اینها مقاومت نکنند، نوبت بعدی مال کشور ماست، می‌فهمید این حرف‌ها را؟ نه آقا! نگویید، مردم نگران می‌شوند....»
این فیلم کوتاه 8 دقیقه ای، ترکیبی از تصاویر مستند و صحبتهای حجت الاسلام علیرضا پناهیان است که با گوشه‌های از فرمایشات حماسی رهبر انقلاب دیدنی‌تر شده است.

 

اطلاعات فايل دريافتي :

 حجم : 35 مگابايت | فرمت flv

 زمان : 00:08:32

 دانلود - Direct Download Link



رحیم پور

 

در این جلسه که در خرداد 1392 برگزار شده است ،موضوع در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری بود و تحت عنوان : امام،منهای"خط امام"؟!! می باشد.

 

اطلاعات فايل دريافتي :

 حجم : 7،25 مگابايت | فرمت mp3

 زمان : 00:31:39

 دانلود - Direct Download Link


ارسال شده در تاریخ : جمعه 4 مرداد 1392برچسب:امام ،منهای "خط امام"؟! |،رحيم پور ازغدی, :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه
درباره وبلاگ
به وبلاگ پدافند فرهنگی خوش آمدید.این وبلاگ سعی دارد مطالبی جامع در موضوعات مختلف برای شما عزیزان فراهم نماید.امید است مورد قبولتان واقع شود. با نظرات خود ما را راهنمایی فرمایید.
موضوعات